حسابیز
حسابیز

مقایسه و قیمت بهترین نرم‌افزارهای CRM [لیست 12 تایی]

آیا می‌دانستید 39 درصد از شرکت‌هایی که پلتفرم‌های CRM را یکپارچه کرده‌اند، از داده‌های خود به عنوان یک مزیت رقابتی یا دارایی استراتژیک یاد می‌کنند؟

اما CRM و نرم افزار CRM چیست؟ CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری هر ابزار، استراتژی یا فرآیندی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا اطلاعات مشتریان را سازماندهی کنند.

این نرم‌افزار به به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا به راحتی تمام ارتباطات را ردیابی کنند و روابط را با مشتریان خود تقویت کنند. نرم‌افزار  CRM جایگزین تعداد زیاد صفحات اکسل، پایگاه‌های داده و برنامه‌هایی است که بسیاری از کسب‌وکارها برای ردیابی داده‌های مشتری با هم استفاده می‌کنند.

اگر می‌خواهید با بهترین نرم‌افزارهای CRM آشنا شوید، با ما در این مقاله همراه باشید.

نرم افزار crm

 

1. نرم‌افزار CRM پارمیس استار

نرم‌افزار CRM پارمیس استار با داشبورد مدیریتی از تمامی زیر سیستم‌های یکپارچه نرم‌افزار یکی از بهترین نرم‌افزارهای به شمار می‌رود. سهولت کاربری و ارتباط با نرم‌افزار مالی از مزایای این نرم‌افزار است.

نرم‌افزار CRM پارمیس استار
تصویر محیط نرم‌افزار CRM پارمیس استار

برخی از امکانات نرم‌افزار CRM پارمیس استار

  • قابلیت ارسال و دریافت تیکت
  • قابلیت گزارش فعالیت‌ها بر اساس تاریخ‌، مشتری
  • قابلیت جست‌وجوی مشتری براساس نام، نام خانوادگی، کد شخص، شماره تلفن ثابت و…
  • قابلیت تعریف فعالیت‌های مختلف
  • قابلیت نمایش مشخصات مشتری

2. نرم‌افزار CRM سرو  همکاران سیستم

نرم افزار CRM سرو به تیم‌های بازاریابی، فروش و خدمات این توانایی را می‌دهد تا در تمام چرخۀ حیات مشتری، برای تجربه‌ای بهتر و به یاد ماندنی‌تر، با یکدیگر همکاری کنند. اطلاع رسانی خودکار به مشتری، ایجاد بانک اطلاعاتی مشتری‌ها، فراموش نشدن پیگیری‌ها  و مدیریت و نظارت بر فرایند فروش از ویژگی‌های نرم‌افزار نرم افزار CRM سرو  همکاران سیستم است.

نرم افزار CRM سرو  همکاران سیستم
تصویر محیط نرم افزار CRM سرو  همکاران سیستم

برخی از امکانات نرم‌افزار CRM همکاران سیستم

  • مدیریت صدور پیش فاکتورها و تعیین روال تاییدیه
  • مدیریت فاکتورهای فروش
  • مدیریت پرداخت‌های مشتریان و وصول مطالبات
  • مدیریت قراردادهای فروش

3. نرم‌افزار CRM آرین سیستم

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آرین سیستم از طریق سنجش شاخص سطح خدمت یا SLA، بر نیاز مشتری متمرکز می‌شود. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های CRM آرین سیستم امکان استفاده به صورت تحت وب است. همچنین این نرم‌افزار به زیرسیتم‌های فروش و حسابداری فروش، اتوماسیون اداری، آرشیو اسناد، انبار و حسابداری انبار متصل می‌شود.

خواندن
14 بهترین نرم‌افزارهای حسابداری صنعتی [تولیدی]
نرم افزار CRM آرین سیستم
تصویر محیط نرم افزار CRM آرین سیستم

برخی از امکانات نرم‌افزار CRM آرین سیستم

  •  قابلیت ایجاد محدودیت دسترسی کاربران به CRM
  • قابلیت تخصیص کاربران به نوع کار CRM شامل تلفنی، حضوری و پیامکی
  • قابلیت جستجوی پیشرفته اطلاعات CRM
  • مدیریت تماس‌ها
  • ثبت شکایات مشتریان

4. نرم‌افزار CRM پیام گستر

نرم‌ افزار CRM پیام‌گستر با طراحی ساده و محیط کاربرپسند باعث بهبود عملکرد، افزایش بهره‌وری و مشتری‌مداری در سازمان می‌شود. با نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان پیام گستر می‌توانید اطلاعات مشتریانتان را در یک بستر امن ثبت، حفظ و مدیریت کنید. نظارت کامل بر تمامی فعالیت‌های سازمان، ثبت و بایگانی مکانیزه اطلاعات و فروش بیشتر از مزایای نرم‌افزار CRM پیام گستر به شمار می‌رود.

نرم‌افزار CRM پیام گستر
تصویر محیط نرم‌افزار CRM پیام گستر

برخی از امکانات نرم‌افزار CRM پیام گستر

  • ایجاد و مدیریت پروفایل مخاطبان
  • تعریف و اجرا کمپین تبلیغاتی
  • پشتیبانی از مشتری با تیکتینگ
  • ثبت خودکار تماس‌ها
  • تعامل کاربران و چت سازمانی
  • مستندسازی مراحل مختلف فروش

5. نرم‌افزار CRM دیدار

نرم‌افزار CRM دیدار یکی دیگر از بهترین نرم‌افزارهای CRM است که با محیط کاربری بسیار ساده باعث افزایش فروش، رضایت مشتری، نظم و سرعت در پیگیری‌های خدمات مشتریان می‌شود.

نرم افزار CRM دیدار
تصویر محیط نرم افزار CRM دیدار

برخی از امکانات نرم‌افزار CRM دیدار

  • صدور و ارسال فاکتور و پیش‌فاکتور در کمتر از ۳۰ ثانیه!
  • سنجش اتوماتیک تعاملات کارمندان با مشتریان
  • گزارشات دقیق و کاربردی

6. نرم‌افزار CRM دانا

نرم افزار CRM دانا، همۀ ابزارهای ضروری برای رشد فروش، ارائه خدمات بهتر و افزایش وفاداری مشتریان را در اختیار مالکین کسب‌وکارها قرار می‌دهد. این نرم‌افزار روش انجام کارها در شرکت‌ها را متحول کرده و با اتوماسیون فرآیندها، سرعت و چابکی تیم را افزایش داده و عملکرد تیم را به بالاترین نقطه می‌رساند.

نرم‌افزار CRM دانا
تصویر محیط نرم‌افزار CRM دانا

برخی از امکانات نرم‌افزار CRM دانا

  • برقراری تماس از داخل نرم‌افزار
  • تعریف زمان‌بندی ارسال ایمیل
  • ماژول‌های پیش‌بینی فروش
  • تعریف ماژول‌های سفارشی
خواندن
12 بهترین نرم‌افزار حسابداری سالن زیبایی

7. نرم‌افزار CRM منطق

یکی دیگر از نرم‌افزارهای CRM که محصول شرکت شبیه‌سازان منطق است. این نرم‌افزار CRM  به شما کمک کند تا بدانید چگونه با مشتریانیانتان تعامل داشته باشید، مشکلاتشان را حل کنید، آن‌ها را به خرید محصولات ترغیب کرده و با آنها تعاملات مالی داشته باشید.

نرم افزار CRM منطق
تصویر محیط نرم افزار CRM منطق

برخی از امکانات نرم‌افزار CRM منطق

  • مدیریت جلسات
  • تعریف مشتریان حقیقی و حقوقی
  • امکان پیگیری مشتریان و ثبت تمامی موارد پیگیری
  • ارتباط از طریق تلفن (تماس تلفنی از داخل نرم افزار)
  • ثبت بازاریابی‌ها
  • ثبت و ذخیره اطلاعات دقیق رقبا و رزومه مدیریتی

8. نرم‌افزار CRM سنا

نرم‌افزار سنا تمام ابزارهایی مورد نیاز برای مدیریت روزانه را دارد.  همچنین در این نرم‌افزار مجموعه‌ای از ویژگی‌ها برای مدیریت ارتباط موثر با مشتری فراهم شده است. نرم‌افزار سنا را می‌توانید به سیستم فعلی خود یا تمام سیستم‌هایی که  API دارند وصل کنید.

نرم‌افزار CRM سنا
تصویر محیط نرم‌افزار CRM سنا

برخی از امکانات نرم‌افزار CRM سنا

  • ارسال پیامک و ایمیل به مشتری
  • گزارش خودکار مشتری
  • پروفایل مشتری
  • زمان‌بندی روزانه

9. نرم‌افزار CRM اوج

نرم‌افزار CRM اوج به‌صورت یک پلتفرم فرایندساز طراحى شده است. این برنامه از طریق رسانه‌هاى مختلف از جمله تماس تلفنى، ایمیل، وب سایت، پیام متنى، پیام صوتى و همچنین نامه‌نگارى، تمامی تعاملات شما را با مشترى مدیریت می‌کند.

برخی از امکانات نرم‌افزار CRM اوج

  • دسترسی سریع به قیف فروش با داشبورد
  • مرکز تماس سانترال و ثبت خودکار تماس‌ها و کنترل آن‌ها
  • دسترسی مشتریان به پورتال آنلاین به منظور دریافت پشتیبانی
  • تعریف بی‌نهایت پلن گارانتی برای محصولات و تعیین سقف تعداد گارانتی برای محصولات
  • ثبت مرجوعی‌ها و بروزرسانی موجودی انبار

10. نرم‌افزار CRM پارس ویتاگر

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر، یک نرم‌افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتری است که از شروع فرایند فروش تا مرحله ارائه خدمات پس از فروش و سامانه‌های رضایتمندی مشتری را پوشش می‌دهد. این نرم‌افزار به‌راحتی امکان راه‌اندازی اتوماسیون اداری، بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش و همچنین یکپارچه‌سازی با سایر سیستم‌های اطلاعاتی نظیر مالی و… را فراهم می‌کند.

خواندن
10بهترین نرم افزارهای حسابداری موبایل رایگان [+ لینک دانلود]
نرم‌افزار CRM پارس ویتاگر
تصویر محیط نرم‌افزار CRM پارس ویتاگر

برخی از امکانات نرم‌افزار CRM پارس ویتاگر

نرم افزار پارس ویتایگر چیست؟
  • ورود اطلاعات و خروجی گرفتن از آن با فرمت اکسل و…
  • گروه‌بندی مشتریان
  • قابلیت تماس آنلاین و ضبط مکالمات
  • ارسال فکس، ایمیل و پیامک
  • تقویم شخصی و عمومی
    نرم افزار پارس ویتایگر چیست؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM خود را  روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM دنیا، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (داینامیک 365) توسعه داده است. یکپارچگی با سایر سیستم‌های نرم‌افزاری، پشتیبانی از انواع اپلیکیشن‌های موبایل، توسعه‌پذیری و سفارشی‌سازی و یکپارچگی با سایر محصولات مایکروسافت از ویژگی‌های این نرم‌افزار است.

نرم افزار CRM سامانه‌های مدیریت
تصویر محیط نرم افزار CRM سامانه‌های مدیریت

برخی از امکانات نرم‌افزار CRM سامانه‌های مدیریت

  • مدیریت همه تعاملات مشتری
  • قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم‌افزار CRM
  • ماژول‌های بازاریابی، فروش و خدمات و موجودیت‌های آن‌ها،
  • قابلیت توسعه‌پذیری و سفارش‌سازی

12. نرم‌افزار CRM هوشمند ویپینگ

نرم افزار CRM ویپینگ یک نرم‌افزار کاملا خودکار و هوشمند است که به شما در افزایش میزان فروش کمک می‌کند. این نرم‌افزار از طریق پنل تحت وب، امکانات و گزارشات بسیار کاربردی در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت دستیار هوشمند این نرم‌افزار یک قابلیت بی‌نظیر به شمار می‌رود. با استفاده از این دستیار می‌توانید به صورت خودکار رفتار مشتریان و کارشناسان سازمانتان را مورد ارزیابی قرار دهید.

نرم‌افزار CRM هوشمند ویپینگ
تصویر محیط نرم‌افزار CRM هوشمند ویپینگ

برخی از امکانات نرم‌افزار CRM هوشمند ویپینگ

  • ارائه گزارشات از تمامی پیش‌فاکتور‌های صادر شده و وضعیت آن‌ها
  • تعیین لیست مشتریان و محصولات به همراه جزئیات برای ثبت سریع فاکتور و پیش‌فاکتور
  • امکان دسترسی به تاریخچه اطلاعات مشتری
  • امکان محاسبه مالیات به صورت خودکار
  • سیستم پیش‌بینی فروش

سوالات متداول

سیستم CRM چیست؟

پلتفرمی است که بخش‌های مختلف شما را از بازاریابی گرفته تا فروش و خدمات مشتری به هم متصل می‌کند و یادداشت‌ها، فعالیت‌ها را در یک سیستم منسجم سازمان‌دهی می‌کند.

سیستم CRM چه کاری انجام می‌دهد؟

مدیریت تماس، عملکرد اصلی هر سیستم اطلاعات مشتری از جمله نرم افزار CRM است.

مزایای CRM چیست؟

کارآیی، مدیریت زمان بهتر و افزایش وفاداری مشتری از مزایای CRM به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *